DSC00392_edited_edited_edited.jpg

Följ med Korskyrkan till Torp! Bokningen öppnar 10 mars 20:00

Torp är EFK:s sommarkonferens som pågår under midsommarveckan 17:e-23:e juni 2024. Många av de som är med på TORP bor i husvagnar men det finns också flera som bor i tält.

I år liksom förra året bokar vi i Korskyrkan så att vi får bo på samma samma plats. Hör av dig till David Blondell om du vill boka en plats i ansluting till oss som brukar åka till Torp! Det är roligt om det är fler som vill bo nära oss! Just nu vet vi att drygt ca 50-60 personer från Korskyrkan åker till Torp från Korskyrkan i Jönköping i år. Om du har möjlighet att följa med skulle det verkligen vara roligt eller kom och hälsa på oss i ”Korskyrkan byn” om du åker till Torpkonferensen över dagen. Det bjuds alltid på kaffe i något av förtälten! Hör gärna av dig till David Blondell eller någon av oss andra som ska med på Torpveckan så att vi får träffas om du kommer till Torp!

Liksom förra året kommer vi även i år att utföra en gemensam en café-uppgift som framför allt många av ungdomarna och barnen är engagerade i.

Hör av dig till David Blondell om du vill veta mer om Korskyrkan på Torpkonferensen.

Här kan du läsa mer: Torpkonferensen >>