Välkomna till Torp-turnén!

Söndagen den 2 maj är det gudstjänst tillsammans med andra EFK-församlingar i regionen. Länk till Gudstjänsten hittar du på Korskyrkan PLAY.

Onsdag 28/4 kl. 19.00-20.30 kan du delta i seminariet "Omstart" med Lisa Fredlund, Ledarutvecklare EFK Växa samt pastor i Östermalmskyrkan Kristianstad, och Richard Hultman, pastor i Korskyrkan Stockholm. Se länk i kalendern.

Torsdag 29/4 kl. 19.00-20.30 kan du delta i seminariet "Sändande med Jesus som exempel" med Peter Tarantal (Sydafrika), internationell ledare inom OM, och Maria Karlsson, lärare på Akademi för Ledarskap och Tro (ALT). Se länk i kalendern.

Om Torp-turnén:

"2021 kommer Sverige att bubbla av Torp, från nord till syd och öst till väst. Vår längtan är att Sverige ska fyllas av lokala mötesplatser, där de olika platsernas unika förutsättningar får sina tydliga uttryck, men där Grundstenarna i Torpkonferensen – d v s bön, andlig fördjupning, mission och den livsviktiga insamlingen till vårt gemensamma arbete i Sverige och i världen förenar oss."