Anmäl dig till Gudstjänst

ANMÄLAN ÄR ÖPPEN.

Alla platser i kyrkasalen är fullbokade. Anmäl dig gärna till vättersalen.

Anmäla dig till gudstjänst!

Nu har det ännu en gång kommit nya restriktioner. Den här gången gör det att vi kan ha gudstjänster med max 50 deltagare samt medverkande. Nu under en period har vi anmälan till gudstjänster igen. Barn som är med på söndagsskolan behöver inte anmäla sig.

Det är lagligt att vara fler än 50 personer vid en gudstjänst men då behövs covid-bevis. På grund av smittoläget väljer vi just nu att istället ha gudstjänster med färre antal vid samlingen.

OBS! Under några veckor har vi inte kyrkfika efter gudstjänsten.

Guldgruva och Platina direkt till sina samlingar

Guldgruvan och platina har samlingar där barnen går direkt till sina samlingar och är inte med vid starten på gudstjänsten. Vi planerar att vi har detta upplägg under fyra söndagar.

Efterlysning!

Vi efterlyser just nu personer som tycker att det är roligt att lära sig att arbeta med teknik som till exempel ljudinspelning och nya dataprogram.

Hör av er till någon av oss som arbetar i Korskyrkan om du vill vara med!