Avslutning och start!

Konsert och avslutande helg på Café93

I helgen stänger Café39 för säsongen och på fredag 20:e augusti kl. 19 är det en fin avslutning för musikkvällarna med en konsert med Faith Kakembo som var med Melodifestivalen 2020.

Elisabeth Rambrant och Josef Gislén har börjat

Den här veckan har församlingens nya anställda börjat arbeta i Korskyrkan! På söndag är det gudstjänst kl 10 och då predikar Elisabeth Rambrant. Korskyrkans nya ungdomsledare Josef Gislén är i full gång med planering inför allt som händer i höst.

Avtackning för ungdomsledare Evelina Erlandsson

På lördag 28:e augusti kl. 17:00 är du välkommen på en trevlig stund på Cafégården då vi får tacka Evelina för den tid hon arbetat här i Korskyrkan.

Dopgudstjänst

På söndagen den 29:e augusti kl. 10 är det dopgudstjänst tillsammans med Allianskyrkan. Ta med fikakorg och gärna en picknick-filt eller stol.

Här hittar info om det som händer i Korskyrkan!

I Kalendern kan du se planerade samlingar. Klicka här för att se kalendern >>

Under knappen "Aktuellt" hittar du den infon som tidigare fanns i det uppkoppierade veckobladet. Klicka här för att se "Nyheter" >>