Sommarläger med Korall - Anmälan

Den 3–6 augusti är det dags för Korall att åka på ett alldeles eget läger!

Enligt de nya restriktionerna som kommer att träda i kraft den 1 juni så kan vi med glädje läsa att mindre läger kommer vara möjliga att genomföra. Det traditionsenliga Gullbrannalägret som Kors- och Allianskyrkan brukar åka på varje sommar är inställt, så istället satsar vi på ett alldeles eget! Det kommer bli dagar som rymmer gudstjänster, personliga andakter, aktiviteter i massor, glass och bad!

VAR & NÄR?

Lägret planeras att vara den 3-6 augusti på Gullbrannagården. (Mer exakta tider kommer längre fram, men tänk tisdag eftermiddag till fredag lunch.)

HUR?

Varje tonåring ansvarar själva för skjuts dit och hem. Vi kommer att bo i tält så prata ihop er med varandra och försök lösa det på egen hand. Hör av er till oss om ni inte lyckas hitta ett tält så hjälps vi åt. Skriv i anmälan hur stort tältet är och vilka du önskar att bo med.

FÖR VEM?

För dig som går på högstadiet och gymnasiet.

PRIS?

Priset för lägret är 1400 kronor. (Betalas i samband med ett bekräftelse- och infomejl längre fram).

ANMÄLAN?

Anmälan görs via denna länk, senast den 16 juni.

Vi är så peppade på dessa dagar & hoppas att du vill haka på!

Hör av er om ni har några frågor så svarar vi gärna!

/Evelina Erlandsson & Emmelie Sandström, ungdomsledare i Kors- och Allianskyrkan