Sportlovsläger på Ralingsås!

Äntligen! Efter flera år när Covid har hindrat lägerverksamheten, så kan vi äntligen inbjuda till sportlovsläger på Ralingsås för barn i årskurs 3-6 och unga ledare i årskurs 7-9. . Lägret blir den 10-14 februari. Det är flera EFK-församlingar i regionen som tillsammans ordnar lägret. Dagarna på Ralingsås kommer att bjuda på allt från bibeltajm, friluftsaktiviteter, marknadoch självklart tid för skoj och bus och mycket mer!

Under lägret har vi även en insamling där pengarna går till projekt i världen som jobbar för en hoppfull framtid. På marknaden har vi aktiviteter och godsaker att köpa och pengarna går till insamlingen.

Incheckning på Fredagen börjar kl 18.00. Vi möts kl 17.00 på Korskyrkans parkering.

Lägret kostar 800 SEK/deltagare. Sista anmälningsdag: 20 januari.

För mer info: Kontakta Elisabeth.

Anmälan görs via mail till elisabeth.rambrant@korskyrkan-jkpg.se